20 DE PROMISIUNI


20 DE PROMISIUNI pe care NU TREBUIE sa le incalcam fata de NOI INSINE  

1. “O sa am curajul sa spun NU atunci cand nu simt nevoia/ nu pot sa fac un anumit lucru.”

2. “O sa petrec mai mult timp cu mine.”

3. “O sa am mai multa grija de corpul meu.”

4. “O sa-mi petrec timpul doar cu oamenii langa care ma simt bine.”

5. “O sa iau pauze mai des atunci cand ma voi simti obosita.”

6. “O sa incerc sa fiu mai atenta la ceea ce eu imi doresc si mai putin la ceea ce asteapta ceilalti de la mine.”

7. “O sa analizez mai putin ceea ce se intampla in viata mea.”

8. “O sa-mi judec mai putin greselile si o sa incerc sa fiu mai blanda cu mine.”

9. “O sa-mi sun parintii mai des.”

10. “O sa investesc timp si bani doar in activitatile care imi fac placere.”

Citeste aici tot textul

Sursa:  damaideparte.ro