Rugăciunea omului înțelept


http://www.aimgroup.ro/afiliere/idevaffiliate.php?id=111&url=13
Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate chiar acum!

Cu ajutorul rugăciunii putem deveni mai buni, mai înțelegători, mai umani.

Doamne,

  • Ajuta-ma sa pot spune celor puternici adevarul in fata.
  • Sa nu mint pentru a câștiga aplauzele celor slabi.
  • Daca-mi dai noroc, nu-mi lua fericirea.
  • Daca-mi dai putere, nu-mi lua ratiunea.
  • Daca-mi dai succes, nu ma lipsi de modestie.
  • Daca-mi dai umilinta, nu-mi lua demnitatea.
  • Ajuta-ma ca intotdeauna sa vad si reversul medaliei.
  • Nu ma lasa sa-i invinovatesc pe ceilalti pentru ca nu gandesc ca mine.
  • Invata-ma sa iubesc oamenii ca pe mine insami.
  • Invata-ma sa nu judec si sa am compasiune.
  • Nu ma lasa sa alunec in orgoliu, disperare sau esec.
  • Aminteste-mi ca esecul este doar experienta care poate precede triumful.
  • Invata-ma ca, in ciuda suferintei, sa merg inainte si in ciuda deceptiilor, sa nu-mi pierd increderea.
  • Invata-ma ca A IERTA este cel mai important lucru pentru cel puternic si ca razbunarea este a celui slab.
  • Daca imi iei norocul, lasa-mi speranta.
  • Daca imi iei succesul, lasa-mi puterea de a merge mai departe.
  • Daca gresesc cuiva, da-mi curaj sa-mi cer iertare.
  • Daca imi greseste cineva da-mi bunatatea sa-l pot ierta.
  • Si Doamne, daca eu uit cumva de Tine, Tu sa nu uiti de mine!
  • Te iubesc Doamne, am nevoie de tine, fii in inima mea.
  • Binecuvanteaza Doamne familia mea si pe prietenii mei, pe care-i port in gand si in inima mea.

Amin.

sursa-aici

http://www.aimgroup.ro/afiliere/idevaffiliate.php?id=111&url=12

 

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.