21 de semne ale abuzului emoțional


1. Te simți umilit/ă sau rușinat/ă

2. Te simți constant fără vlagă și nu înțelegi de ce
3. Ești tinta constantă a criticilor exagerate
4. Abuzatorul refuză să comunice
5. Abuzatorul te ignoră, te exclude din sfera sa de interes

6. Abuzatorul dezvoltă relații extraconjugale
7. Abuzatorul te face gelos/așa în mod repetat
8. Folosește sarcasmul și un ton jignitor
9. Dă dovadă de gelozie fără niciun motiv
10. Îți întinde nervii la maximum
11. Te ia la mișto în cel mai urât mod
12. Spune ‘te iubesc dar…’
13. Spune ‘dacă nu faci…, eu o să fac…’
14. Este însetat/ă de dominare și control
15. Abuzatorul se retrage afectiv din cuplu
16. Știe să-ți inducă sentimente de vină
17. Sfârșește prin a te convinge că tot ce ți se întâmplă este din vina ta
18. Te izolează de familie și prieteni
19. Se folosește de bani pentru a te controla
20. Te sună mereu sau îți scrie atunci când nu ești lângă el/ea

21. Amenință cu sinuciderea dacă pleci.”

Cam astea sunt cele 21 de semne ale abuzului emoțional. Nu pot să închei fără să vă spun că abuzul emoțional înseamnă manipulare, control și tot ce poate însemna toxic într-o relație dintre două persoane. Sfatul meu este să nu permiteți să trăiți așa ceva. Efectele sunt devastatoare și pe termen lung!
Bucurați-vă de viață și evitați mizeriile! Chiar nu merită!
sursa-Vulpescu.eu
–––––

http://www.aimgroup.ro/afiliere/idevaffiliate.php?id=111&url=12

Un gând despre „21 de semne ale abuzului emoțional

  1. Buna!

    de doi ani caut un raspuns la motivele divortului meu. azi l-am gasit!… ABUZ EMOTIONAL! recunosc ca am avut un comportament fata de fosta mea nevasta cu foarte multe caracteristici ale acestui abuz… pana a nu ma informa despre asta mi se parea ca tot ce fac este normal…
    nu gasesc explicat nicaieri ce trebuie sa faca sau ce face un abuzator emotional dupa ce a fost „desconspirat” sau cand singur isi da seama de ce a facut (cum e cazul meu).

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.