Apreciaza ce ai !


tot ceea ce esteProprietarul unei mici ferme, prieten al poetului Olavo Bilac, l-a intalnit pe acesta pe strada si i-a spus: “Dle Bilac, as dori sa vand mica mea ferma, pe care tu o stii foarte bine. Ai putea, te rog, sa-mi scrii un anunt pentru asta?”

Bilac a scris: “De vanzare, o proprietate frumoasa, unde pasarile canta in zori, in padurea imensa brazdata de ape repezi, stralucitoare si inspumate. Casa este scaldata de lumina la rasaritul soarelui, iar veranda ofera umbra protectoare dupa-amiaza.

Dupa un timp, poetul isi intalneste prietenul si il intreaba daca a vandut proprietatea. Acesta ii raspunde: “M-am razgandit. Cand am citit ce ai scris, am realizat cat este de valoroasa pentru mine”.

Adeseori subestimam lucrurile bune din jurul nostru, pe care le avem deja, cautand mirajul falselor comori. De multe ori, suntem nepasatori fata de copii, de familie, de prieteni, de profesie, de cunostintele acumulate in ani de zile, de sanatatea noastra, de toate lucrurile bune din viata amicilor si a celor dragi. Aruncam atat de usor pe fereastra ceea ce Dumnezeu ne-a dat, lucruri care au fost cladite cu mare grija si efort. Priveste in jur si apreciaza ceea ce ai: casa ta, cei dragi, prietenii pe care poti conta, cunostintele pe care le-ai dobandit, starea buna de sanatate si toate lucrurile frumoase din viata, care sunt cu adevarat pretioase pentru tine.
Sursa- Trezire Divina

9 gânduri despre „Apreciaza ce ai !

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.