„Vreau să cumpăr o oră cu tine”…


http://www.aimgroup.ro/afiliere/idevaffiliate.php?id=111&url=12Un om a venit de la muncă târziu, obosit şi nervos, găsindu-şi băiatul de cinci ani aşteptând la uşă.
– Tati, pot să te întreb ceva?
– Da sigur, despre ce e vorba? a răspuns omul.
– Tati, câţi bani câştigi pe oră?
– Asta nu e treaba ta. De ce mă întrebi astfel de lucruri, spuse omul nervos.
– Doar vreau să ştiu…Te rog, tati, spune-mi, cât câştigi pe oră?
– Dacă trebuie neapărat să ştii, câştig 100 de lei pe oră.
– Ah, a răspuns micuţul, cu capul plecat. Ce trist! 100 de lei? Așa mult? Ai putea sa imi imprumuti 50 de lei? Te rog, tati! Te rog!
Tatăl s-a înfuriat și a început să țipe la copilul său:
– Dacă singurul motiv pentru care m-ai intrebat cât câștig este ca să îmi ceri nişte bani să îţi cumperi o jucărie prostească, atunci du-te direct în camera ta la culcare. Gândeşte-te de ce eşti aşa egoist! Nu lucrez din greu în fiecare zi doar pentru a-ți face mofturile copilărești!Best-top-desktop-money-wallpapers-hd-money-wallpaper-picture-image-3
Micuţul a mers în linişte, aproape plângând, în camera şi a închis uşa. Omul s-a enervat cumplit pentru întrebarea și cererea băiatului. Cum a putut să pună aşa întrebări doar pentru a cere nişte bani, după o zi de muncă atât de grea?!
Și a început să mănânce! După o oră, omul s-a calmat şi a început să gândească: „Totuși, poate am greșit că am țipat la el. Poate era ceva de care chiar avea nevoie. Și apoi mi-a cerut doar 50 de lei. Și cred că e prima dată când îmi cere…”. Cuprins de remușcări, omul a mers la uşa băiatului:
– Dormi? a întrebat…
– Nu, tati, sunt treaz, a răspuns baiatul.
– M-am gândit că poate am fost prea dur mai devreme, spuse tatăl. A fost o zi lungă şi m-am descărcat pe tine. Uite aici ai 50 de lei! Iartă-mă!
Micuţul a sărit, zâmbind. Și-a îmbrățișat tatăl, strigând din toată inima: „Mulţumesc, mulțumesc tati!”. Apoi a scos dintr-un sertar o mulțime de monede pe care a început să le numere.
Când a văzut că băiețelul avea deja alți bani, tatăl s-a enervat din nou.
– De ce vrei mai mulţi bani dacă deja ai? i-a spus tatăl. Chiar nu-ți dai seama că muncesc din greu pentru banii ăștia? De ce mi-ai cerut dacă deja aveai?
– Pentru că nu am avut destui, dar acum am, a replicat băiatul. Tati, acum am 100 de lei. Pot să cumpăr o oră cu tine? Te rooog! Vreau să cumpăr o oră cu tine și să vii mai repede acasă mâine. Vreau sa mănânc cu tine la cină.
Tatăl a izbucnit în lacrimi. Şi-a luat băiatul în braţe şi l-a implorat să îl ierte.Laughing-Child
De multe ori între noi și Dumnezeu este tocmai invers: el este Tatăl care vrea să „cumpere” timpul nostru, care ne cere să stăm mai mult cu el. Când noi cerem, Dumnezeu ne dăruiește, însă când cere Dumnezeu, noi cum răspundem? Dar când ne cer prietenii? Cât și cum dăruim din ceea ce suntem?

Vă veţi întoarce  şi veţi vedea deosebirea dintre cel drept şi cel răzvrătit,dintre cel care-l slujeşte pe Dumnezeu şi cel care nu-l slujeşte”, dintre cel care dăruiește și cel care nu dăruiește (cf. Mal 3,18). Sursa- aici
..
astrograma completa
Lasă un răspuns

