Succesul este o călătorie continuă


În stilul său tipic candid, Richard St. John ne aminteşte că succesul nu este o stradă cu sens unic, ci o călătorie constantă. El foloseşte povestea prosperităţii şi eşuării afacerii sale cu scopul de a ilustra o lecţie valoroasă — când încetăm să mai încercăm, eşuăm.

De ce ajung atât de mulţi oameni să aibă succes şi apoi eşuează? Unul dintre motivele primordiale este faptul că, noi credem că succesul este o stradă cu sens unic. Aşa că noi facem tot ceea ce determină succesul. Dar când ajungem acolo, ne dăm seama că am reuşit,vom sta din nou în zona noastră de comfort, şi de fapt ne oprim să mai facem ceea ce ne-a făcut prosperi. Şi nu durează mult să o luăm la vale. Şi pot să vă spun ca aşa se întâmplă.Deoarece mi s-a întâmplat mie.

0:35Ca să fiu prosper, am muncit din greu, mi-am forţat limitele. Dar apoi m-am oprit, deoarece am crezut că, “O, ştii, am reuşit. Pot pur şi simplu să stau acum şi să mă relaxez.”

0:43Ca să ajung prosper, am încercat întotdeauna să îmbunătăţesc munca şi să să o realizez cum trebuie. Dar apoi m-am oprit deoarece am crezut că, “Hei, sunt suficient de bun. Nu mai trebuie să îmbunătăţesc nimic.”succes

0:52Ca să ajung prosper, eram destul de bun în a veni cu idei bune. Deoarece am făcut toate aceste lucruri simple care dezvoltau idei. Dar apoi m-am oprit. Pentru că, credeam eu, eram un tip foarte hot-shot şi nu mai trebuia să vin cu idei noi. Trebuiau să vină, pur şi simplu, ele singure ca prin magie. Şi singurul lucru care a venit a fost o blocare a creativităţii. N-am mai putut veni cu nici o idée.

1:10Ca să ajung prosper, m-am concentrat întotdeauna asupra clienţilor şi proiectelor, şi am ignorant banii. Apoi, toţi aceşti bani au început să curgă. Şi atenţia mi-a fost tulburată de aceştia. Şi brusc m-am trezit vorbind la telefon cu agentul meu de bursă şi cu agentul imobiliar, când de fapt trebuia să vorbesc cu clienţii mei.cei-5-pasi-catre-bogatie-si-succes

1:24Şi ca să fiu prosper, am făcut întotdeauna ceea ce îmi plăcea să fac. Dar apoi am intrat în lucruri pe care nu le iubeam, precum management-ul. Sunt cel mai prost manager din lume.Dar m-am gândit că ar trebui să fac ceva în privinţa aceasta. Deoarece, cu toate acestea, eram, preşedintele companiei.

1:36Ei bine, curând un nor negru s-a format deasupra capului meu. Şi iata-mă aici, aparent foarte prosper, Dar în sinea mea foarte deprimat. Dar sunt bărbat, ştiam cum să rezolv situaţia. Am cumpărat o maşină rapidă. (Râsete) Dar nu mi-a folosit. Eram mai rapid, dar la fel de deprimat.

1:56Aşa că m-am dus la doctorul meu. Am spus, „Doctore, pot cumpăra orice doresc. Dar nu sunt fericit. Sunt deprimat. Este adevărat ce se spune şi nu am crezut până în momentul în care nu mi s-a întâmplat mie. Dar banii nu pot cumpăra fericirea.” El mi-a spus, „Nu. Dar ei pot cumpăra Prozac.” Şi astfel m-a pus pe anti-depresive. Şi norul negru a început să dispară puţintel. Dar la fel s-a întâmplat şi cu toată munca mea. Deoarece pur şi simplu pluteam. Puţin îmi mai păsa dacă mă mai sunau clienţii. (Râsete)

2:25Şi clienţii nu au sunat. (Râsete) Deoarece puteau să vadă că nu-i mai serveam deloc, Mă serveam doar pe mine însumi. Aşa că şi-au luat banii şi proiectele şi s-au dus la alţii care îi serveau mai bine.

2:35Ei bine, nu a durat mult ca afacerea să cadă precum o piatră. Partenerul meu şi cu mine, Thom, am fost nevoiţi să ne lăsăm toţi angajaţii să plece. Am rămas doar noi doi şi eram pe punctul de a rămâne doar unul. Şi acest lucru a fost minunat. Pentru că fără angajaţi, nu a mai fost nevoie sa fac management.7542152-young-successful-career-woman-holds-her-laptop-and-talks-on-her-mobile-phone

2:51Aşa că m-am re-întors la proiectele pe care le iubeam. M-am amuzat din nou. Am muncit din greu. Şi ca să fac dintr-o poveste lungă una scurtă: Am făcut toate lucrurile care m-au re-adus pe culmea succesului. Dar nu este o călătorie rapidă. Mi-a luat şapte ani.

3:05Dar în final, afacerea a crescut mai mare ca niciodată. Şi când m-am reintors pentru a urmări aceste opt principii, norul negru de deasupra capului meu a dispărut în întregime. Şi m-am trezit într-o bună zi şi mi-am spus, „Nu mai am deloc nevoie de Prozac.” Şi l-am aruncat şi nu mai am nevoie de el de atunci.

3:20Am învăţat că succesul nu este o stradă cu sens unic. Nu arată deloc aşa. Este cu mult mai mult decât aşa. Este o călătorie continuă. Şi dacă dorim să evităm „sindromul success către eşec.” Noi pur şi simplu continuăm să urmăm aceste opt principii. Deoarece aceasta nu constă numai în modul în care dobândim succesul, Ci şi cum îl menţinem. Deci, în cinstea succesului dumneavoastră continuu. Vă mulţumesc foarte mult. (Aplauze)

Richard St. John: „Succesul este o călătorie continuă”

Lasă un răspuns

