Rugăciune pentru sănătatea unei persoane iubite


Preaiubite Doamne Dumnezeule,
Îţi mulţumesc că l-ai trimis pe Arhanghelul Rafael şi pe îngerii vindecători la căpătâiul iubitului meu / iubitei mele _________________________
Acum văd că Tu, Sfântul Duh şi Arhanghelul Rafael mă îmbrăţişaţi cu dragostea voastră. Îmi închipui că iubitul meu / iubita mea_______________ zâmbeşte şi se simte bine. Ştiu că, într-adevăr, iubitul meu / iubita mea _________________se simte bine acum şi te rog să continui să-l / s-o ajuţi astfel încât să avem sănătate şi pace sufletească în viaţa noastră de zi cu zi.
Facă-se voia Ta! AMIN.
woman-praying3
Doreen Virtue – Vindecarea cu ingeri
Lasă un răspuns

