Rugaciune puternica inainte de culcare


Aceasta frumoasa rugaciune ne ajuta foarte mult atunci cand este rostita de 3 ori cu fermitate si credinta deplina inainte de a adormi. Ea creeaza o aura de protectie imbatabila si ne ajuta foarte mult in aceste vremuri.

 Poate fi rostita si in alte momente ale zilei cand simtim ca avem nevoie de ajutor.

Rugaciune Arhangheli

850510zger83vbil

astrograma completa

2 gânduri despre „Rugaciune puternica inainte de culcare

  1. Este intr-adevar o rugaciune puternica pentru protectie si ajutor numai ca nu este completa.
    Eu o stiu si o practic la culcare, la trezire, in timpul zile, dar mai ales in perioada de pregatire dinainte de a face un tratament pentru un pacient, cu urmatoarele modificari:

    1. „Fie ca Sfantul………..fiintei mele, sa ma apere si sa ma ajute in tot ceea ce fac”
    2. „Fie ca Preasfanta Prezenta………..fiintei mele, sa ma apere si sa ma ajute in tot ceea ce fac”
    3. „Fie ca Spiritul Mamei Geea sa fie si sa ramana mereu la picioarele trupului si a fiintei mele, sa ma apere si sa ma ajute in tot ceea ce fac.
    Fie ca Spiritul meu Divin si Vointa lui Dumnezeu sa se manifeste in mine acum si intotdeauna. In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin!”

    Eu cred ca aceste modificari sunt necesare. Daca considerati ca e ok puteti face modificarile corespunzatoare. Va doresc numai bine.

    Cu stima,
    Diana

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

